Jednofazovy motor, nemecke znaceni fazi

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Říjen 18 09:51:29 CEST 2005


MS> Dym je neklamnou znamkou, ze rozpinac nerozpojil a pomocne vinutie nie je
MS> stavane na trvalu prevadzku (rovnako ako C).

Jestli jsem to pochopil spravne, tak je odstredivy kontakt premosten
tim kusem dratu. Zkuste ten drat rozpojit.

Je mozne ze byl premosten protoze nefungoval, nekdo to zkusil s
trvalym provozem a kdyz se ukazalo ze to nevydrzi, poslal ho do sveta.

Tomas


MS> Dobre rano

MS> Koupil jsem si (uz pred nejakou dobou) ve stroj. bazaru motor k
MS> soustruhu. Bylo mi receno, ze napajeni se pripoji na dve svorky, coz
MS> jsem udelal. Po asi deseti az dvaceti sekundach behu ze svorkovnice
MS> vystoupalo trochu koure, tak jsem to radsi vypnul. Motor a obzvlast
MS> rozbehovy kond byl docela teply.

MS> Zapojeni svorkovnice na motoru (nalepene na vicku je:
MS>         R
MS>         |
MS> o--||--o    o
MS>               |
MS>        o--X--
MS>        |
MS>       S

MS> Kde u X je napsano FliehKraftSchalter neboli odstredivy spinac (a v
MS> tom miste je na svorkovnici motoru kus dratu)

MS> Takze otazka je:
MS> 1/ co je v nemeckem znaceni z R a S faze a co nulak (podle zapojeni
MS> bych cekal R faze)
MS> 2/ jak je to s tim odstredivym spinacem? je schovany uvnitr (a
MS> premosteny tou klemou) nebo ma byt venku (a v tom pripade, ma se
MS> nahradit tlacitkem nebo jak)

MS> Nebo mam ten motor rovnou odnest do nejblizsi popelnice?

MS> Predem dik za odpovedi






Další informace o konferenci Hw-list