Jednofazovy motor, nemecke znaceni fazi

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Úterý Říjen 18 09:43:23 CEST 2005


Riesil som podobny problem.
Jedine co pomohlo:
- rozobrat motor (vacsinou bez problemov)
- vycistit odstredivy spinac (v skutocnosti odstredivy rozpinac)
Byva hned za loziskom, problemom su specene kontakty
- premazat loziska

Dym je neklamnou znamkou, ze rozpinac nerozpojil a pomocne vinutie nie je
stavane na trvalu prevadzku (rovnako ako C).




Dobre rano

Koupil jsem si (uz pred nejakou dobou) ve stroj. bazaru motor k
soustruhu. Bylo mi receno, ze napajeni se pripoji na dve svorky, coz
jsem udelal. Po asi deseti az dvaceti sekundach behu ze svorkovnice
vystoupalo trochu koure, tak jsem to radsi vypnul. Motor a obzvlast
rozbehovy kond byl docela teply.

Zapojeni svorkovnice na motoru (nalepene na vicku je:
        R
        |
o--||--o    o
              |
       o--X--
       |
      S

Kde u X je napsano FliehKraftSchalter neboli odstredivy spinac (a v
tom miste je na svorkovnici motoru kus dratu)

Takze otazka je:
1/ co je v nemeckem znaceni z R a S faze a co nulak (podle zapojeni
bych cekal R faze)
2/ jak je to s tim odstredivym spinacem? je schovany uvnitr (a
premosteny tou klemou) nebo ma byt venku (a v tom pripade, ma se
nahradit tlacitkem nebo jak)

Nebo mam ten motor rovnou odnest do nejblizsi popelnice?

Predem dik za odpovedi

KR
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list








Další informace o konferenci Hw-list