stereo FM receiver

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Říjen 17 01:30:06 CEST 2005

Dne pondělí, 17. října 2005 1:15 Ondrej Ulehla <dj-bobr-hwkonf@seznam.cz>
napsal(a):
> mate nekdo tip na jednocipove reseni stereo FM receiveru, kde neni
> potreba resit nejake rozsahle analogove obvody okolo, ale bude fungovat
> podobne jako napr. TDA7000 (tedy IC, par kondenzatoru, civka, varikap na
> ladeni), ale na rozdil od TDA7000 by umoznoval stereofonni reprodukci?
> Nasel jsem pouze par obvodu v cenach nad 50 euro a to se mi zda trochu
> hodne, kdyz uvazim ze takova TDA7000 stoji krasnych 48Kc s DPH :)

on je takovy problem ten stereodekoder tam pridelat? Kupte v bazaru A290D a
mate to bez civek (jinak nejjednodussi co jsem videl mel 2 tranzistory, ale
civek dost).

> Zkousim si vyrabet radio do pocitace a tak jsem premyslel i o
> pseudodigitalnim ladeni - D/A prevodnik na LPT port, dukladne
> vyfiltrovat a timto napetim menit napeti na varikapu a tim cely receiver
> ladit - nez se do toho pustim, je nejaky zavazny duvod, proc to cele
> nebude fungovat a tudiz to ani nemusim zkouset? :)

no ono to muze i fungovat, ale... Mnohem lepsi by bylo poridit syntezator,
ovlada se to i2c, cislo svaba vam z halvy nereknu ale nejaky TDA. No a ten
syntezator muzete ovladat nejakym standardnim radiovym programem.

--

                        Jaroslav Lukesh