stereo FM receiver

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Pondělí Říjen 17 01:15:19 CEST 2005

Preji prijemne zahajeni pracovniho tydne,

mate nekdo tip na jednocipove reseni stereo FM receiveru, kde neni
potreba resit nejake rozsahle analogove obvody okolo, ale bude fungovat
podobne jako napr. TDA7000 (tedy IC, par kondenzatoru, civka, varikap na
ladeni), ale na rozdil od TDA7000 by umoznoval stereofonni reprodukci?
Nasel jsem pouze par obvodu v cenach nad 50 euro a to se mi zda trochu
hodne, kdyz uvazim ze takova TDA7000 stoji krasnych 48Kc s DPH :)

Zkousim si vyrabet radio do pocitace a tak jsem premyslel i o
pseudodigitalnim ladeni - D/A prevodnik na LPT port, dukladne
vyfiltrovat a timto napetim menit napeti na varikapu a tim cely receiver
ladit - nez se do toho pustim, je nejaky zavazny duvod, proc to cele
nebude fungovat a tudiz to ani nemusim zkouset? :)

Dekuji predem za kazdy konstruktivni podnet, napad nebo pripominku :)

S pozdravem Ondrej Ulehla