OT:DELL Power Edge - problem s RAID radicem PERC 3/Di

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Říjen 14 09:47:24 CEST 2005

Mozna budu trochu mimo misu, ale meli jsme problem se serverem IBM
(coz by mohlo byt nepodstatne) a raidem 5 (bohuzel nepamatuju radic,
ale treba to taky pomuze) v konviguraci 3+1 spare. Nektery z disku
(tusim dokonce ten spare) odesel tak "sikovne", ze to taky neslo hodit
do online. pomohlo ten vadny vytahnout uz to slo. Treba bude podobny
problem u vas (zkousel bych postupne disky po 1 vytahovat)
Marek