OT:DELL Power Edge - problem s RAID radicem PERC 3/Di

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Říjen 14 09:09:09 CEST 2005

Resim ted neprijemny problem, kdy
v RAID 5 poli 4 disku po vypadku napajeni
se tri prevedli do stavu OFFLINE a nejde s tim hnout.
Jedna se o radic PERC (Adaptec, firmaware 2.8)
s celkem 5 disky, puvodni konfigurace byla 4 disky
RAID 5 + hot spare.
Raid utility vidi pole, ale nedokazou prevest disky
z offline rezimu do online (nenasel jsem tu funkci).
Je tam OS Windows2000 server.

Diky za jakykoliv postreh.

	Slavek

PS:dokumentace z DELLu je jednoducha, kliknout pravim tlacitkem
 a prevest disk do rezimu online, jenze takova funkce tam vubec
neni (a to jsem pouzival dokumentaci primo k programu).

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158