EAGLE vs. OrCAD10

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Říjen 10 07:40:19 CEST 2005

Pokud v Orcadu porusim DRC pravidla, co se stane? Nepusti mne dal?
Michal

----- Original Message -----
From: "Tomáš Pípal" <dargos@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 08, 2005 2:00 AM
Subject: RE: EAGLE vs. OrCAD10

Autorouter pouzivam zcela minimalne. Hlavni rozdil mezi orcadem a eaglem je
to, ze eagle behem routovani nekontroluje navrhova pravidla(DRC). Eagl vam
pri routovani dovoli prekrizit dve ruzne net! Orcad ma v tomhle daleko
pokrocilejsi technologie jako neustala kontrola DRC, push and shove a dalsi.
Ja si nedokazu predstavit routovani bez prubezne kontroly drc. S Orcadem
jsem zacinal na skole tak jsem si zvyknul na pokrocilejsi technologie. Eagle
obcas pouzivam na prohlizeni schemat a pcb z internetu nebo od znamych.