RE: EAGLE vs. OrCAD10

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Sobota Říjen 8 02:00:03 CEST 2005

Autorouter pouzivam zcela minimalne. Hlavni rozdil mezi orcadem a eaglem je to, ze eagle behem routovani nekontroluje navrhova pravidla(DRC). Eagl vam pri routovani dovoli prekrizit dve ruzne net! Orcad ma v tomhle daleko pokrocilejsi technologie jako neustala kontrola DRC, push and shove a dalsi. Ja si nedokazu predstavit routovani bez prubezne kontroly drc. S Orcadem jsem zacinal na skole tak jsem si zvyknul na pokrocilejsi technologie. Eagle obcas pouzivam na prohlizeni schemat a pcb z internetu nebo od znamych.