zdroj SAPI-1

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Říjen 8 14:05:26 CEST 2005

Ja mam dve, jedno ve skrini v praci a druhe ve sklepe doma. Taky se rad
jednoho zbavim. V epromkach mam basic, prekladac asm pro 8080 a na kazete
asm pro 8048. Opravdu uz nikdo nechce delat s temito procesory? :-)))

Andel

----- Original Message -----
From: "Tomáš Werschall" <tom84@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 08, 2005 11:45 AM
Subject: Re: zdroj SAPI-1

Vystavil jsem schema, osazovaci plan a tabulku zatizeni na adresu
http://bobrshub.no-ip.org/sapi/schema/
Je to cele focene (manual je takova velka plachta a do scaneru bych to
asi nenarval), takze kvalita zrovna nic moc, ale cist se to da.
Aby se nezhorsila kvalita tak jsem obrazky nezmensoval a ani
neupravoval. Velikost jedne fotky je cca 1,7MB

Kdyby nekdo mel zajem o SAPIcko vcetne Televize MERKUR, klavesnice
konsul, manualu , nejaky moduly navic,... tak se mi ozvete,
klidne ho nekomu prenecham za odvoz.V EPROM je nahrany "OS" MYKOS (skoda
ze tam neni BASIC ten by byl lepsi). Mam 2
(jedno si necham) a druhe daruji. Jsem z Teplic.

A kdyby mel nekdo zkusenosti jak se s tim MYKOSem pracuje tak bych byl
vdecny za nejake rady :)

S pozdravem Tomáš Werschall.