Bila LED - posunuti vlnove delky?

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Pátek Říjen 7 22:56:52 CEST 2005

Jen takové malé upozornění. Životnost toho luminoforu je omezená, t.j.
nelze počítat s nějakou
velmi dlouhou životností takové  bílé LED.  Rozhodně to nejde srovnávat
např. s červenými nebo zelenými,
kde září rovnou čip.    Asi se to typ od typu liší, ale obecně je to jen
několik tisíc hodin , pak jas významně klesá.
Pro trvalý provoz v řádu let je to naprosto nevhodné.

Zdraví      J. Sloupenský