Obrabeci stroje Quantum RE: CNC frezka od 1BOW v Brne

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Říjen 7 12:20:05 CEST 2005

Zaskrabana vedeni asi jsou - to se zda i podle obrazku a to je to proc mne
to zaujalo. Posuvy a bubinky nehrajou roli - pokud se to umi da se delat i
na vykvedlane masine presneji nez na te v superstavu. Myslim ze uplnej
pruser to nebude jak pisete a cena vic nez zajimava.

Ta informace o CNC verzi je zajimava - myslite ze je mozna konverze ze
standardni? No nic jdu jim napsat. Diky za info.

RadekCX