Obrabeci stroje Quantum RE: CNC frezka od 1BOW v Brne

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Říjen 7 12:11:35 CEST 2005

Ja jsem si to v Brně prohlížel, je to jedna z frézek které nabízejí v
CNC verzi. Je to řekl bych "standard", žádné najíždění na setinu podle
bubínků se čekat nedá ale ani to nevypadá na průšvih. Osobně mě na tom
překvapují ručně zaškrabaná vedení (nebo tak aspoň vypadají), to je
featura vhodná tak o tři kategorie výš, na druhou stranu mohli udělat
nulovou rysku proti bubíknu jinak než nedbale přinýtovaným eloxovaným
hliníkovým štítkem. Kdybych si to kupoval tak bych přidal pár tisíc a
šel do většího modelu (20 nebo 25), líbily se mi víc.

Aleš Procháska

http://www.1bow.cz/index.php?lang=cz&pid=1&action=detail&main=&path=Akce&objcislo=3338116&vyr=4