Aproximace sinusovky -- pokus o smysluplnejsi reseni

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 14:29:30 CEST 2005

Jeste jedna myslenka - pokud je zatez nejake zarizeni, ktere ma vlastni stabilizovany zdroj, tak na presne aproximaci sinusovky az tak nezalezi. I u toho spinaneho zdroje. Mohlo by to ale znamenat omezeni jeho vykonu - proste kde nic neni ani smrt nebere a pokud by se kondiky na vstupu spinaneho zdroje vybily moc, tak uz by ani vetsi sirka pulsu na spinacim tranzistoru nebyla nic platna a doslo by k poklesu vystupniho napeti (nebo jeho zvlneni s frekvenci te vstupni sinusovky).

P.K.