EAGLE vs. OrCAD10

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 6 09:08:28 CEST 2005

Teda ja som naposledy kreslil schemu a plosak pred asi 8 rokmi (Tango,
OrCAD este pre DOS), ale nie je to nahodou o pravidelnosti pouzivania?

Na obcasne pouzivanie je dobre zrejme cokolvek co ma zakladne ovladanie
co najjednoduchsie a tym padom nemoze mat vymakane features (resp. ich
ten prilezitostny uzivatel nepouzije), a pravidelny uzivatel potrebuje
prave ten komfort dany roznymi prepracovanymi funkciami "naviac" (napr.
tie opakovania).

wek