EAGLE vs. OrCAD10

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Říjen 6 08:57:38 CEST 2005

Dobrý den,

Jedná se fukci 'Repeat' která je parametrická lze k ní přiřadit 'step' a
'Label increment' nebo ji úoužívat ve spojení s 'copy' a kopírovat
cokoliv  daném směru a o zadaný 'step'. Funguje to docela pěkně a na
tvorbu svorkovnic a podobných záležitostí to ušetří hodně práce s
vypisování čísel svorek apod. K Eagle se nebudu moc vyjadřovat, je to
nepříliš povedený produkt s dost neohrabaným ovládáním ale kdo nepoznal
nic jiného může být nadšen....

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Thursday, October 06, 2005 8:41 AM
To: HW-news
Subject: RE: EAGLE vs. OrCAD10

Omlouvám se ale už si opravdu moc nevzpomínám, jenom vím, že OrCAD uměl
opakovat a inkrementovat jména signálů které se vytahovaly ze sběrnice
(nebylo nutno dokolečka vybírat z okna a hlavně dávat pozor jestli už ji
tam mám nebo ne) - stačilo jenom namalovat první wire (D01 např.) a pak
udělat jenom KLIK KLIK KLIK... a naskakovaly tam v daném směru s daným
inkrementem další. Takže připojení 16bitové datové sběrnice k registru
byla jedna čárka a 15 kliknutí. Rozhodně editor schémat OrCADu na mně už
tehdy udělal obrovský dojem.

Kručinský