p4 bez nekolika nozicek

pyjan pyjan@tiscali.cz
Neděle Říjen 2 22:02:32 CEST 2005

mechanicky pevnější mohou být, protože olovo má vysokou plasticitu. To
je výhoda olovnatých pájek. bezolovnaté po delší době praskají právě
díky vyšší pevnosti a také na úkor křehkosti. vzhledem k zákazu Pb
slitin na pájení nebude dodavatel tvrdit, že ty jeho bezolovnaté jsou shit.
Divná doba.
Na jedné straně je zakázáno olovo do pájecích slitin a na druhé se
vyrábí ekologické střelivo s "ochuzeným" uranem.