Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

P H I L O M A N philoman@atlas.sk
Pondělí Listopad 28 17:12:38 CET 2005

robia ich v zvt print   : )

www.zvtprint.sk

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 28, 2005 4:48 PM
Subject: Re: Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

robi uz niekto na slovensku celoplosne zlatenie motivu? Ked som v roku
2003 hladal dodavatela dosiek pre moje projekty tak som nenasiel nikoho,
vsetci mali len HAL. Preto pouzivame Printed, mozem si rozkazat co
potrebujem. Hlavne u vysokofrekvencnych dosiek (pripadne velmi rychle
digitalne dosky) je kritickym elementom nepouzivat ziaden nikel, o com
sa s mnohymi 'tradicnymi' vyrobcami neda ani bavit ;-)
b.