Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Listopad 28 16:48:30 CET 2005

robi uz niekto na slovensku celoplosne zlatenie motivu? Ked som v roku
2003 hladal dodavatela dosiek pre moje projekty tak som nenasiel nikoho,
vsetci mali len HAL. Preto pouzivame Printed, mozem si rozkazat co
potrebujem. Hlavne u vysokofrekvencnych dosiek (pripadne velmi rychle
digitalne dosky) je kritickym elementom nepouzivat ziaden nikel, o com
sa s mnohymi 'tradicnymi' vyrobcami neda ani bavit ;-)
b.