OT: reklamace dobirky na poste ?!

APa navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Listopad 28 15:47:05 CET 2005

> Navic nevim jak je to ted, ale na reklamaci se docela dlouho
> cekavalo zda se balik nekde neobjevi. Kolikrat staci pro to,
> aby se balik na cas ztratil zmotana adresa a balik lezi nekde
> v pip na poste.

V zakone jsou presne vymezene lhuty, do kdy musi byt setreni ukonceno a do
kdy bude posleze vyplacena nahrada

V pripade nejasnosti se zeptejte zdarma na 800 104410 at se neco dozvite.
Zaverem snad, ze kdo si nestezuje, nereklamuje, nic nedostane.

Zadradni expert: balicek (Tj. treba krychle) muze byt do urcite hmotnosti
poslan doporucene vcetne dobirky :-)

> Na druhou stranu treba mam rad DPD a jednou mi ze zasilky
> ukradli klavesnici za 2 tisice a pak rekli, ze dodavatel to
> spatne zabalil, protoze se to dalo vyrvat bez poskozeni
> baliku. Nezaplatili ani kacku.

Posta takovou zasilku ani neprijme.

> A PPL likviduje, co mu prijde pod ruku, baliky prehazuji
> vidlema a co jde jen trosku poskodit, to oni zarucene zlikviduji.

Ale to dela uplne kazdy prepravce, sak se k nim nekdy dete podivat do skladu
:-))