OT: reklamace dobirky na poste ?!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 28 13:29:48 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 28.11.2005:

> No ale tak to mam proboha dokazat?? To mam s tim balikem jit nejdriv
> k notari, pred nim to zabalit, nebo jak? K cemu to pojisteni potom
> je? Celkem logicky mi pripada, ze si neco muzu pojistit na kolik
> chci (i kdyz treba nema zadnou hodnotu, nebo ji to ma pouze pro
> mne), ale primerene tomu taky platim pojistny (tak aby se to
> pojistovne, v danym pripade poste) vyplatilo.

No ono to neni potreba nejak extra dokazovat, pokud je to v nejakych
rozumnych mezich. Kdyz to bude nejaka normalni castka a nebo nebudes
tvrdit, ze v zasilce vazici 5kg byla mycka na nadobi, pak oni to
nebudou nejak zvlast zkoumat. Ano, muzes si pojistit, na kolik chces,
ale nesmis na tom vydelat, kdyz dojde na pojistne plneni. Jinak by to
byl pojistny podvod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem