Pajeci stanice pb-free

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 28 12:02:14 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 28.11.2005:

> Mimochodem, nevite nekdo co je s Cybertexem potazmo Davidem.Kocerou
> ?? Lide mi volaji, mailuji a nadavaji co jsem to doporucil za
> dodavatele AOYUE :-((

Jinak, jeste ted me napadlo, totiz David Kucera nema na starosti
obchod. Je to jednatel a dela hlavne vyvoj. Ze pise obcas do
konference, je jiste velice dobre, to pise proto, ze elektronice
rozumi. Ale jinak je tam ve firme od jinych veci nez vyrizovani
objednavek. S tim muze souviset to, ze pak treba existuji ruzna
prodleni apod. Ja to dokazi pochopit, protoze ac jsem one man company
a tedy musim sam delat vsechno, vim, co to znamena, kdyz neco delam,
musim se soustredit a do toho mi volaji zakaznici a jeste se me porad
chodi na neco ptat dve deti a manzelka taky porad neco chce...

A jak rikam, mel jsem stejny problem a sam jsem o tom do konference
psal, ale jakmile jsme si to s Davidem vyjasnili, zacala spoluprace
bezvadne fungovat a zbozi zacalo prichazet. On me presmeroval na sve
lidi a nemam problem. Takze doporucuji kontaktovat treba tyto dve
pracovnice, na ktere mam kontakt ja, a ony to jiste velmi rychle
zaridi:

Ivana Bobotova - ivana@cybertex.cz
Jana Palackova - jana@cybertex.cz

Petr Zahradnik, pocitacovy expert