Pajeci stanice pb-free

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 28 11:30:12 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 28.11.2005:

> Mimochodem, nevite nekdo co je s Cybertexem potazmo Davidem.Kocerou ??
> Lide mi volaji, mailuji a nadavaji co jsem to doporucil za dodavatele AOYUE
> :-((
> Jiz cca sest tydnu se od neho snazim vymamit par stanic a posledni reakce
> byla - "nemam, ale jsou na celnici" a pak obligatni "mrtvy brouk" - nebere
> telefon,
> neodpovida na meily :-)))

No ja mel pred tydnem a neco uplne podobny problem, ze nejak
nekomunikoval, ale hned pak se ozval a dodal mi (a hned nekolikrat po
sobe) presne to, co jsem potreboval, tj. trysky na horkovzdusnou
stanici. Okamzite to odeslo postou, vse prislo, jak melo. Tj.
spokojenost.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem