Pajeci stanice pb-free

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Listopad 28 05:46:07 CET 2005

At 00:07 28.11.2005 +0100, =?iso-8859-2?Q?Vladim=EDr_And=ECl?= wrote:
>Vyvijec na dusik? To opravdu existuje? Na jakem principu to funguje? Ja
>myslel ze dusik se ze vzduchu dela destilaci. Takze kompresor sice ano, ale
>trochu vetsi nez obvykle :-)

Rikaji tomu molekularni sito, tlaci se do toho vzduch z kompresoru a pres
tohle se precedi jen dusik a ostatni plyny jdou pryc. Jak to funguje presne
to nevim, ale to co jsem videl byla takova podlouhla krabice, z jedne strany
privod vzduchu, z druhe strany leze dusik. Z venku nic zvlasniho :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz