spinani Triakem

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Listopad 27 23:42:43 CET 2005

Nezapominejte na to, ze je ten triak spinany zrejme tim optotriakem.

Danhard

Na teorii a vypocty zkuste tohle:
http://www.st.com/stonline/products/literature/an/6785.pdf

Podle vseho by mel stacit typ s oznacenim Snubberless, napr. GME ma v
nabidce BTB12-60BW. Pro jistotu zkontrolujte, me dodali bez toho W
oznacujici snubberless typ.

JK