OT:FTP servr

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Neděle Listopad 27 20:51:22 CET 2005

>Me proste nevyhovuje :) jednak tam nejde nastavit omezeni rychlosti
>pro ul/dl takze si IIS ukousne vsechno a ja se pomalu nechytam ani na
>web nebo postu, a pak to ma lepsi 'online' log a mam prehled, kdo,
>kdy, odkud, co zrovna dela atd. A to zapinam jenom obcas, kdyz
>potrebuje urgentne napr. muj kolega z prace odemne stahnout nejaka
>data. Proste je to prehlednejsi nez IIS (i na konfiguraci, zvladne to
>i laik, coz se o ftp IIS rici neda), ktery jsem pouzival pred tim.
>Komu jsem to ukazal, tak si to chvalil...

Faktem je, že jsem jiný FTP nezkusil, protože jsem k tomu neměl důvod.
IIS jsem bez problému nakonfiguroval na poprvé bez předchozích
zkušeností a pomoci (předtím jsem se prakticky orientoval jen na
stanice). Nevidím důvod, proč to pro začátek nezkusit a nezasírat si
widle dalším softem, kterej navíc obsahuje kdovíco. Především, tazatel
nespecifikuje k čemu to má sloužit, takže opravdu blbá otázka. Osobně
mám FTP pouze pro soukromé účely (sebe a známé). Log jsem nikdy v životě
nepotřeboval, takže jsem ani nezjišťoval jestli IIS něco takového umí.
Vše je jen o důvěře ;))) Mějte se rádi, haleluja ;)))))))))

T.V.