OT:FTP servr

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Listopad 27 15:53:05 CET 2005

> Ano, ale právě o tom původní dotaz nebyl ... jednoduchá správa,
> spolehlivost, součástí widlí, IIS splňuje vše co autor chtěl. Používám
> roky a není probléma. S virtuálníma adresářema není třeba šaškovat, když
> jde o "jednoduché" použití.

Me proste nevyhovuje :) jednak tam nejde nastavit omezeni rychlosti
pro ul/dl takze si IIS ukousne vsechno a ja se pomalu nechytam ani na
web nebo postu, a pak to ma lepsi 'online' log a mam prehled, kdo,
kdy, odkud, co zrovna dela atd. A to zapinam jenom obcas, kdyz
potrebuje urgentne napr. muj kolega z prace odemne stahnout nejaka
data. Proste je to prehlednejsi nez IIS (i na konfiguraci, zvladne to
i laik, coz se o ftp IIS rici neda), ktery jsem pouzival pred tim.
Komu jsem to ukazal, tak si to chvalil...

--
Michal Grunt