USB disk - prepis adresare

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Listopad 26 21:29:07 CET 2005

S temi teplotami mate pravdu. Teplota by nemela jit nad asi 50C. Jinak mne
funguji uz asi rok 2x 120GB Seagaty Barracuda 7200.7+ (8MB cache, 7200RPM,
"paralelni ATA") v RAID 0 (stripping) a nemam s nima absolutne zadny
problem, vubec je neslysim, prestoze v tom RAIDu chodi oba soucasne. Az budu
kupovat dalsi disk tak jedine Seagate.

S pozdravem,
Ales Chlubny