USB disk - prepis adresare

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Listopad 26 21:01:39 CET 2005

Přesně stejně se mi choval USB disk, na který zálohuji Linuxový server.
Někdy se chytnul, obvykle ne. Jako USB zařízení byl vidět. Zpočátku při
přímém připojení na IDE fungoval normálně, později už ani tak. Nakonec
se ukázalo (ó jaké překvapení) je je opravdu vadný HD. V poslední době
mi tak každý pátý nově koupený disk do 3 měsíců odejde do kytek. Je to
děsné - HD je dnes nejporuchovější část PC.
Ještě jedna věc. HD nesnášejí vysoké teploty. V tom USB rámečku bývá
špatně chlazen a zahřívá se. To může být důvod velmi rychlého odpravení
i kvalitního disku. Je nutné zajistit mu chlazení.

	Martin.