Vyroba DPS pomoci lepicich papiru

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Listopad 23 18:26:28 CET 2005

Ja pouzivam metodu o ktere jsem se docetl pro pauzaky (ac tisknu na
folii do laserovek). Papirova krabicka ( (c) by Kosta - v tom posila
zasilky:D), v ni miska s papirovym rucnikem poradne napustenym
toluenem. Folii prilepim na na horni deklik a zavru na delsi dobu
(hodka? v teplem miste). Ta folie je tesne nad tou miskou. Po tomto
zakroku je to cerne jak bota:)
PS: kvuli vetsim motivum jsem musel sezrat bombonieru:)
Marek