Vyroba DPS pomoci lepicich papiru

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Listopad 23 17:34:39 CET 2005

Referuji o OKI a lepicich papirech.

Dopadl jsem stejne jak vy. Z tech lepivejch papiru mi to chytne vzdycky
tak napul a zkousel jsem ruzne teploty a ruzne systemy prizehlovani.
Takze OKI tiskarny asi na tohle nebudou to nejlepsi. HP uz zadnou nikde
nemame. :-(

Ja snad skoncim u toho pozitivu, ale tam stejne nemam jistotu zda se mi
ten tiskovej vystup OKIny bude dostatecne nepruhlednej.

Modrou folii u nas nevedou a ani nevi kde ji objednat...a navic stejne
riziko nevhodneho toneru OKIny.

Potrebuji udelat ctyri stejne desky navic s velmi silne rozdilnyma
tloustkama car takze plotrem je to sebevrazda...

Chjooo.

RadekCX