Poustet do Luxeonu PWM?

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Listopad 23 09:57:55 CET 2005

DD,
pre drokem jsem si postavil baterku, kde mam tri 8Ah monoclanky, bileho 1W Luxeona a nijak se to vubec nehreje. CHladic tam mam ten ctvercovy co se prodava uz namontovany. Cely system je hermeticky uzavren a jeste (ne schvalne) pomerne dobre tepelne izolovan, svitil jsem s tim asi 10hodin nepretrzite bez problemu a zadne teplo nevznikalo. Napetovy rozsah toho svetelka je 2,4V az 4V, tedy mam 3.6V, kolik tam poustite Vy?