Eagle - vyplnovani padu :-(

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Listopad 23 09:52:09 CET 2005

Pouzivam W2k, ale predpokladam, ze na XP je to stejne. Proste otevru CMD,
tedy tlacitko Start/Spustit cmd.
Do prikazove radky napisu print soubor.neco a objevi se napis:
soubor.neco se prave tiskne.

Pokud mate tiskarnu na paralelnim portu, jde to takhle primo, nevim, jak je
to na usb portu, ale u sitove tiskarny ji musite nejprve pripojit prikazem
net, aby si ji cmd spojil se zarizenim lpt.

Pekny den

Jakub Serych