Eagle - vyplnovani padu :-(

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Středa Listopad 23 07:55:47 CET 2005

Pane Jakube, dovolte poněkud natvrdlou otázku - jak vypadá příkaz "print" ve windows XP. Neprovokuji, fakt mně to zajímá...

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Serych@panska.cz
Sent: Tuesday, November 22, 2005 9:26 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Eagle - vyplnovani padu :-(

> Predpokladam, ze kdyz dam export z Eagla v 300dpi a pustim to na
> tiskarnu v 300dpi ze se to moc nesibne.

Kdyz si doma nainstalujete drivery presne te tiskarny, co mate
v praci, date v Eaglu normalne tisk, ale v nastaveni tiskarny
zaskrtnete "do souboru".
data, co by normalne tekly po drate (paralel, USB, ethernet
nebo jak ji mate
pripojenou) do tiskarny, proste natecou do bezneho souboru na
disk. Ten si odnesete do prace a klasickym prikazem print v
praci ty data pouze prelejete z tohoto souboru dale do tiskarny.
Pri teto moznosti namuze dojit k jakymkoliv posunum, zmenam
velikosti atd.
Data pouze na ceste z Eaglu do tiskarny trochu pozdrzite.

Jakub Serych