Eagle - vyplnovani padu :-(

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Listopad 23 07:52:27 CET 2005

Já to dělám tak, že dám export do bitmapy. Nastavím co nejvyšší rozlišení (u
mě se to kousne, pokud to vytvoří soubor větší než cca 12MB). Vytvořený
soubor otevřu v Irfan View, nastavím ve vlastnostech obrázku stejné DPI s
jakým byla bitmapa vytvořena (eagle ho nezapíše), udělám negativ, převedu na
stupně šedi, upravím gama korekci tak aby motivy bylu černé, Převedu jen na
2 barvy. Pak to pro uložení převedu na *.PNG a z původního souboru cca 12MB
mám soubor o velikosti cca 50kB. Z toho pak již tisknu 1:1 a je to bez
problémů. Tento postup používám pro schémata, měl by být použitelný i pro
klišé. Já klišé tisknu přímo na tiskárnu, ale nevidím v exportu problém.
Pokud vytvářím osazovák, dělám úpravu gama korekce na 0.27 (zvýrazní motiv
DPS aby byl ve výtisku dobře znatelný), vynechám převedení na 2 barvy a
uložím to ve stupních šedi. Samozřejmě opět v *.PNG.
Vím, že to na první pohled vypadá složitě, ale dělám to už po paměti jako
cvičená opice :-). Celá operace trvá tak minutu. Je to nejjednodušší z
postupů, které jsem vyzkoušel a není k tomu potřeba žádný neobvyklý SW.
Při tisku z Irfanu musí být nastaven tisk podle DPI.

	Martin.

-----Original Message-----
From: RVsoft [mailto:rvicek@quick.cz]
Subject: Re: Eagle - vyplnovani padu :-(

Neni co promijet. Me je defacto jedno jakym zpusobem se k tomu
dopracuju, ale potrebuji mit vytistene v praci na laseru tri stejne
motivy 1:1. :-) Nakonec mi nezbyde nez to vysypat v barve a v v nejakem
gr. editoru to vycistit a pak prevest na dve barvy.

Predpokladam, ze kdyz dam export z Eagla v 300dpi a pustim to na
tiskarnu v 300dpi ze se to moc nesibne.

Ja zase Postscript moc nemusim - vim, ze kolega co pripravuje tiskove
skripty moc nejasa s prenositelnosti mezi jednotlivymi interprety a mame
tam opravdu ledacos co umi tisknout skoro na co si clovek vzpomene.