Eagle - vyplnovani padu :-(

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Listopad 22 20:34:16 CET 2005

> Neni co promijet. Me je defacto jedno jakym zpusobem se k tomu
> dopracuju, ale potrebuji mit vytistene v praci na laseru tri stejne
> motivy 1:1. :-) Nakonec mi nezbyde nez to vysypat v barve a v v nejakem
> gr. editoru to vycistit a pak prevest na dve barvy.

No tak vytisknete z Eaglu do PostScriptu, utilitkou psselect si
muzete hodit kolik motivu jak chcete pootacenych nebo prehazenych na
kolik stranek chcete, a v praci to ghostscriptem s gsview bez
problemu vytisknete (pokud tedy nemate PS tiskarnu, pokud mate, pak
to vytisknete prikazem copy).

> Ja zase Postscript moc nemusim - vim, ze kolega co pripravuje tiskove
> skripty moc nejasa s prenositelnosti mezi jednotlivymi interprety a mame
> tam opravdu ledacos co umi tisknout skoro na co si clovek vzpomene.

Ja v PostScriptu programuju nekolik let, delal jsem barevnou
30strankovou knizecku pro CDcko, ruzne prilezitostne hovadiny...
Opravdu jsem zatim nemel prilezitost si stezovat.

Posledni PS co jsem delal byla odvracena strana pohlednice presne dle
normy Vaseho zamestnavatele (pokud se nepletu) :-). Mimochodem,
posledni roky mam opravdu rad Ceskou postu a chvalim obsah jejiho
webu.

ZdraviM.P.