Eagle - vyplnovani padu :-(

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Listopad 22 20:27:36 CET 2005

Neni co promijet. Me je defacto jedno jakym zpusobem se k tomu
dopracuju, ale potrebuji mit vytistene v praci na laseru tri stejne
motivy 1:1. :-) Nakonec mi nezbyde nez to vysypat v barve a v v nejakem
gr. editoru to vycistit a pak prevest na dve barvy.

Predpokladam, ze kdyz dam export z Eagla v 300dpi a pustim to na
tiskarnu v 300dpi ze se to moc nesibne.

Ja zase Postscript moc nemusim - vim, ze kolega co pripravuje tiskove
skripty moc nejasa s prenositelnosti mezi jednotlivymi interprety a mame
tam opravdu ledacos co umi tisknout skoro na co si clovek vzpomene.

RadekCX

P.S. Posledni dobou mne ten eagle pekne stve. Nekdo tu pred casem daval
odkaz na nejaky free editor nemate to nekdo? Nemohu ten mail najit.
nedelam zadne speciality a tak naroky nemam velke a vetsinou vsechno
routuju rucne.