OT-aku Filson

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Listopad 21 09:14:56 CET 2005

Ja mam tu levnejsi, mela by byt uz s "vapnikem" a ma takove kontrolni zelene
oko. Znacku si nepamatuju, ale chodi zcela bez problemuasi 2 roky. Pry se to
vyrabi stejne, jen pro jineho odberatele.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Monday, November 21, 2005 8:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT-aku Filson

U nas AKUMA 70Ah stoji cca 1800 Kc, nejaka noname znacka ve stejnym
obchode (neni to Filson, ale ted si nemuzu vzpomenout) stoji cca 1200
Kc. Ma uplne stejny parametry jako AKUMA a na muj dotaz proc je to tak
levny, mi rekli ze je to cenova politika vyrobce a ze s nimi zadny
problemy nejsou. Tak a ted si mam vybrat ...

Martin Hanek