OT-aku Filson

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Listopad 21 08:23:10 CET 2005

U nas AKUMA 70Ah stoji cca 1800 Kc, nejaka noname znacka ve stejnym
obchode (neni to Filson, ale ted si nemuzu vzpomenout) stoji cca 1200
Kc. Ma uplne stejny parametry jako AKUMA a na muj dotaz proc je to tak
levny, mi rekli ze je to cenova politika vyrobce a ze s nimi zadny
problemy nejsou. Tak a ted si mam vybrat ...

Martin Hanek