OT: pípátko na klíče

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Neděle Listopad 20 21:54:22 CET 2005

Mne by se velice hodilo nejake signalizacni zarizeni, ktere by mi hlasilo
jakmile se vzdalim od urcite veci (klice, mobil, penezenka, atd.).
Predstavoval bych si to asi jako jeden maly signalizator (privesek, retizek,
naramek, hodinky) a pak sadu nejakych jeste mensich knoflicku, ktere bych
nejak pridelal k tem vecem co chci mit porad pri sobe. Hlavne bych uz nikde
nic nezapominal, ale taky by to mohla byt dobra ochrana proti kapsarum. No
tak to jenom tak, kdyby treba nekdo neco takoveho uz videl. Technologicky si
o tom debatovat netroufam, ale urcite si rad vyslechnu ostatni nazory.