OT: pípátko na klíče

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Listopad 20 20:19:55 CET 2005

Protože stále někde zapomínám a stále hledám klíče, sháním takový ten
přívěšek , na který se zahvízdalo a ono  to odpovědělo pípáním.
Zhruba před 10 lety toho bylo všude dost, dnes to nějak nemohu sehnat.
Ani u našich šikmookých prodavačů to už neznají.  Na netu
nevím co mám hledat, zkoušel jsem všechno možný . A nic.
Nevíte někdo, kde se to dá koupit?? Případně to někdo někde doma
nenajdete??
V podstatě mi stačí i nějaké mechanicky rozbité, dám už si to do
používacího stavu.
Dík za přečtení a sorry za offtopic ale už je to vážně nutný , dneska
jsem zas hodinu věnoval hledání klíčů :-(
Honza