Laser tiskarna doporucte.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Listopad 20 17:23:54 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 20.11.2005:

> Obavam se, ze nikoliv. Za prve se to jmenuje intermediate transfer
> belt, cili mezilehly ci prechodny prenosovy pas, takze uz z nazvu
> princip vyplyva. Za druhe papir se koronami nabiji a vybiji tesne
> pred a tesne za mistem pruchodu pod fotovalcem. Tyto korony se
> nachazeji pod papirem. Cili kdyby podle Vas papir lezel na na tom
> pasu prilepeny statikou, musel by byt nabity trvale uplne cely a i
> kdyby ne, musely by korony lezet az pod prenosovym pasem, cili by
> musely papir nabijet skrz ten prenosovy pas.

Ales ma pravdu. Ja jsem Tvuj prispevek prehledl, kdyz jsi ho tenkrat
psal, jinak bych take reagoval. Ten transfer pas opravdu jen taha
papir kolem toneru. Toner obtiskuje primo valec v toneru uplne stejne
jako v cernobile tiskarne. Mam presne prozkoumano, jak to pracuje v
mohi HP Color LaserJet 4600, nabere papir a tahne to ten pas nahoru
podle toneru a valce tisknou na papir. Kdyz je to jednostranny tisk,
tak to nahore peci projede ven a vypadne. Kdyz je to oboustranny tisk,
tak to za peci nevypadne, ale vcucne se to zpet a jede to zadnu
stranou transferoveho pasu zase dolu, zatimco dalsi papir tiskne prvni
stranu predem, pak vyjede, pripadne znovu zajizdi dozadu a tiskne se
druha strana prvniho papiru.

Ver mi, ta tiskarna se da otvirat a mnohokrat jsem ji otevrel za chodu
nebo pri zaseknutem papiru a tak vim, kudy a jak to tiskne.
Transferovy pas proste neprenasi toner, ale papir. Je to logicke, ten
papir musi s urcitou presnosti jet pres vsechny valce v rade, kolecka
by byla slozitejsi mechanismus nez ten pas, na ktery je to staticky
prilepene.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem