Laser tiskarna doporucte.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Listopad 20 17:14:15 CET 2005

Obavam se, ze nikoliv. Za prve se to jmenuje intermediate transfer belt, cili
mezilehly ci prechodny prenosovy pas, takze uz z nazvu princip vyplyva.
Za druhe papir se koronami nabiji a vybiji tesne pred a tesne za mistem
pruchodu pod fotovalcem. Tyto korony se nachazeji pod papirem.
Cili kdyby podle Vas papir lezel na na tom pasu prilepeny statikou, musel by
byt nabity trvale uplne cely a i kdyby ne, musely by korony lezet az pod
prenosovym pasem, cili by musely papir nabijet skrz ten prenosovy pas.

Ale fakt je, ze uplne rozebrane jsem to nemel (jen jsem mel vyndany ten
prenosovy pas) a Internet o tom toho moc nepise.

Jakub Serych