Programovani HCS500

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 16 18:49:44 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 16.11.2005:

> Pouzivam-li dekoder HCS500, tak si muzu (dle datasheetu)
> manufacturer's code naprogramovat. Tento kod spolecne s prijatym
> seriovym cislem vygeneruje v learn modu crypt key, jimz je zprava
> dekodovana. Potud OK, jenze koukam-li se na vysilac (napr. HCS300),
> tak lze programovat pouze crypt-key a ten preci vznika z (mne
> neznameho) manufacturer's code vysilace a serioveho cisla.

> Jednou se tedy programuje manufacturer's code a jednou crypt key a
> ty preci nejsou stejne (krome test modu). Kde delam v uvaze chybu?

Ano i ne, ve vysvetlovani jsem byl lehce nepresny, omlouvam se. Takze:

1. Decoder, tam je to doufam jasne, do decoderu se dava 64-bitovy
tajny vyrobni kod, ktery si sam zvolis pro svou serii
ovladacu-prijimacu, ktere maji spolupracovat.

2. Encoder, tam se nedava primo vyse uvedeny 64-bitovy vyrobni kod,
ale 64-bitovy sifrovaci klic, ktery se vypocita z vyse uvedeneho
64-bitoveho vyrobniho kodu a serioveho cisla encoderu, ktere take bude
ulozeno v EEPROM.

Takze vysilac ma jiz sifrovaci klic, protoze ma jen sve seriove cislo,
prijimac ma vyrobni kod, protoze musi pracovat pro ruzna seriova
cisla.

Zaver - vyrobni kod si volis sam, sifrovaci klic pro encoder vypocitas
z nej.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem