Programovani HCS500

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Středa Listopad 16 18:21:14 CET 2005

Dobry den,

    Omluvam se, ale stale mi to neni jasne.

    Pouzivam-li dekoder HCS500, tak si muzu (dle datasheetu)
manufacturer's code naprogramovat. Tento kod spolecne s prijatym
seriovym cislem vygeneruje v learn modu crypt key, jimz je zprava
dekodovana. Potud OK, jenze koukam-li se na vysilac (napr. HCS300), tak
lze programovat pouze crypt-key a ten preci vznika z (mne neznameho)
manufacturer's code vysilace a serioveho cisla.

    Jednou se tedy programuje manufacturer's code a jednou crypt key a
ty preci nejsou stejne (krome test modu). Kde delam v uvaze chybu?

    J.S.