Programovani HCS500

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Středa Listopad 16 17:24:17 CET 2005

Ja jsem si kdysi s Keeloqem hral, ale narazil jsem na jednu pro mne
neprekonanou prekazku. Jestli jsem to pochopil spravne, tak at uz
pouzivam mod 1 - KeeLoq mode, nebo 2 - XOR mode, tak potrebuji k
vygenerovani klice manufacturer's code. Kde ho vsak zjistim? A jak
vytvorim kod pri modu 1, kdyz algoritmus keeloq neznam?

J.S.