Programovani HCS500

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 16 17:10:00 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 16.11.2005:

> - ja jsem si puvodne myslel, ze bych mel programovat obe strany. Ale
> koupil jsem hotovou klicenku od Aurelu s HSC300.

I hotova klicenka se programuje, normalne se napojis na HCS301 uvnitr
(bud rovnou na nohy nebo byvaji vyvedeny programovaci piny na
plosnaku) a naprogramujes si tam svuj kod a rezim.

> Cekal jsem, ze k nemu dostanu jeste nejaky kod (zrejme "menufacturer
> code"). Ale nedostal jsem nic.

Protoze tam je cisty HCS301, ktery ma nejaky defaultni kod a rezim.
Vyrobni kod si kazdy vyrobce programuje svuj kvuli zabezpeceni, aby se
mu na prijimac nenapojovaly cizi vysilace.

> - tak jsem si myslel, ze jsem to spatne pochopil a programoval jsem
> jen dekoder. Tady mozna muze byt ta chyba.

To nebyla chyba, ale je treba i encoder. A co jsi tedy naprogramoval
do toho decoderu, kdyz jsi cekal ten kod?

> Tedy mam jednu ZASADNI otazku: Co vsechno musim bezpodminecne v
> encoderu a dekoderu naprogramovat?

No cele je musis naprogramovat, tj. vyrobni kod do obou stejny, rezim
kodovani do obou stejny, seriove cislo do vysilace, no a pripadne
dalsi informace dle typu (standby rezimy apod.).

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz