OT: MP3, kolik hudby se vejde

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 15 22:11:42 CET 2005

Dne úterý, 15. listopadu 2005 17:36 "Jiri Fridrich" <mr.eli@volny.cz>
napsal(a):
> Jasne, treba kdyz si zacpete usi a budete na sebe mrkat morseovkou... :-)

POkud máte opravdu kvalitní řetězec a zdroj signálu (a ne že vám to někdo
nakuká), tak i při 100dB sinus hladině můžete normálně nezvýšeným hlasem
mluvit a rozumíte si. Tenhle neobvyklý fígl mě naučili kluci z Marsyasu v
jejich akustické komoře ve sklepě blahé paměti. Manželka taky kdysi kroutila
hlavou jakto že při takovém rámusu si můžem rozumět a nekřičet na sebe. Holt
mám bedny od kluků z Marsyasu :o) Čest jejich dílu, bohužel to byli lepší
odborníci, než obchodníci :-(

--

                        Jaroslav Lukesh