OT: MP3, kolik hudby se vejde

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Listopad 14 21:56:49 CET 2005

vy mate vlastne v skole rozhlasove studio. Ked som onahda ucil zvukovu
techniku tak som so studentami robil experiment so stratovou kompresiou.
Mali za ulohu vygenerovat zaznamy v roznych bitrate a potom sme skusali
opakovanu kompresiu toho isteho zaznamu a sledovali degradaciu signalu
po x-kopiach. Skuste sa s tym pohrat, pokial sa to vhodne obali
uzitocnou informaciou tak je to celkom vdacne cvicenie. Ziaci pochopia
zmysel a vlastnosti stratovej kompresie a da sa to tak isto dobre
aplikovat aj na jpeg obrazky.
b.