Laser tiskarna doporucte.

aze azehw@volny.cz
Pondělí Listopad 14 14:15:50 CET 2005

Hi, to je mi jasne. Z "obycejne" CB laserovky vyleze matny obrazek, ale z
OKI jsou leskla i cerna pismena. Nevim jak je to u jinych laserovek.

2. Kazda laserova tiskarna toner "zazehluje", to je princip laseroveho
tisku, ze se elektrostaticky nanese toner na tiskovy valec, nasledne
prenese z valce na papir, a nakonec zapece v zapekaci jednotce.

O specialnim papiru nebyla rec, jen o tom , ze obrazky a texty z OKI a to i
cerne jsou vzdy LESKLE i na kancelarskem papire. Opet pisu, ze nevim, jak je
to u jinych barevnych laserovek.

3. Ano, laserova tiskarna nevyzaduje zadny specialni papir, vzhledem k
technologii tisku tiskne temer na jakykoliv normalni papir. Problemy
nastavaji pri tisku na urcita media barevnou laserovou tiskarnou.
Zatimco cernobily toner je pomerne jednoduchy a pouze elektrostaticky,
v barevnem toneru je vetsi divocina, napr. i magneticka. Barevnou
laserovou tiskarnou tedy nelze tisknout na uplne vsechno, co pozere
cernobila laserova tiskarna (jako priklad mohu uvest treba takove
polyesterove "kovove" samolepky).

Inkoustovka mi nemi prekrocit prah domu :-))

4. Kvalita tisku zadne soucasne dostupne laserove tiskarny nedosahuje
kvality kvalitni inkoustove tiskarny na kvalitnim fotopapiru. Tam ma
inkoust stale jeste dost navrch. Pochopitelne ale cena takoveho
inkoustoveho tisku i inkoustoveho papiru je vyssi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

AZE, expert na neco jineho

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem