Programovatelne polia

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Listopad 10 09:28:37 CET 2005

uz bolo povedane, zapojte vhodny pocet blokov paralelne. Napriklad 8
dosiek na jeden port, alebo 16 dosiek na dva porty (podla poctu volneho
hardware) a budete citat vsetky kanaly naraz. V jednocipaku sa to potom
roztriedi programovo.
Preco chcete za kazdu cenu pouzivat barlicku extremne komplexneho
hardveru len preto ze si to neviete naprogramovat?
b.